Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personalizace politické komunikace v ČR: kvantitativní obsahová analýza prezidentské kampaně 2013 v českých denících
Chrtková, Kristýna ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Hrdina, Matouš (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce na téma Personalizace politické komunikace: Kvantitativní obsahová analýza prezidentské kampaně 2013 se zabývá vývojem politické komunikace a zejména pak s ním spojeným trendem personalizace, který se začal objevovat v důsledku mediálních, společenských a politických změn, které se odehrály po druhé světové válce. Práce je složena ze dvou částí, z nichž se první, teoretická, věnuje právě vývoji politické komunikace, profesionalizaci volebních kampaní a cestě od profesionalizace k personalizaci politické komunikace. Druhá část shrnuje výsledky kvantitativní obsahové analýzy prezidentské kampaně 2013 v České republice, která potvrdila hypotézu, že politická komunikace v kampani před přímou prezidentskou volbou byla do určité míry personalizovaná.
Personalizace politické komunikace v ČR: kvantitativní obsahová analýza prezidentské kampaně 2013 v českých denících
Chrtková, Kristýna ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Hrdina, Matouš (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce na téma Personalizace politické komunikace: Kvantitativní obsahová analýza prezidentské kampaně 2013 se zabývá vývojem politické komunikace a zejména pak s ním spojeným trendem personalizace, který se začal objevovat v důsledku mediálních, společenských a politických změn, které se odehrály po druhé světové válce. Práce je složena ze dvou částí, z nichž se první, teoretická, věnuje právě vývoji politické komunikace, profesionalizaci volebních kampaní a cestě od profesionalizace k personalizaci politické komunikace. Druhá část shrnuje výsledky kvantitativní obsahové analýzy prezidentské kampaně 2013 v České republice, která potvrdila hypotézu, že politická komunikace v kampani před přímou prezidentskou volbou byla do určité míry personalizovaná.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.